Service aanvraag

1. Je hebt uitgebreide All-in-house garantie

Wanneer je een All-in-house certficaat hebt, meld je de service aan via deze link of bel je naar 088 111 0580

2. Je hebt reguliere Interieurwereld Garantie (CBW- garantie) 

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. We raden je aan de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren op gebreken. Mocht er sprake zijn van beschadigingen of onvolkomenheden, meld deze dan binnen 8 dagen via het serviceformulier.

Middels dit formulier kun je gebreken met betrekking tot het gekochte artikel aan ons kenbaar maken. Wij verzoeken om:

- duidelijk te omschrijven wát de gebreken zijn, én

- (indien mogelijk) een aantal foto's bij dit formulier mee te sturen, waarop de eventuele gebreken zichtbaar zijn.

 

Onze medewerkers gaan meteen aan de slag met de melding.We streven er naar u binnen 10 werkdagen te informeren over uw service aanvraag.

Mocht je niet tevreden zijn over de afhandeling van je service-melding, dan kun je dit voorleggen aan de directie door een mail te sturen naar [email protected]