Service aanvraag
1. Je hebt uitgebreide All-in-house garantie
Wanneer je een All-in-house certificaat hebt, meld je de service aan via deze link of bel je naar 088 111 0580.
2. Je hebt reguliere Interieurwereld Garantie (CBW- garantie)
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. We raden je aan de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren op gebreken. Mocht er sprake zijn van beschadigingen of onvolkomenheden, meld deze dan binnen 8 dagen via het serviceformulier.
Middels dit formulier kun je gebreken met betrekking tot het gekochte artikel aan ons kenbaar maken. Wij verzoeken om:
- duidelijk te omschrijven wát de gebreken zijn, én
- (indien mogelijk) een aantal foto's bij dit formulier mee te sturen, waarop de eventuele gebreken zichtbaar zijn.
Onze medewerkers gaan meteen aan de slag met de melding. We streven er naar u binnen 10 werkdagen te informeren over uw service aanvraag.
Mocht je niet tevreden zijn over de afhandeling van je service-melding, dan kun je dit voorleggen aan de directie door een mail te sturen naar [email protected]