Veelgestelde vragen

Kan ik mijn artikelen retourneren?

Is het geleverde artikel toch niet wat je ervan had verwacht? Bekijk dan alle mogelijkheden en voorwaarden voor annuleren, ruilen of retourneren van je bestelling.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, is mijn bestelling wel gelukt?

Heb je geen bevestigingsmail van je aankoop ontvangen? Controleer eerst of het bedrag is afgeschreven. Is het bedrag wel afgeschreven, dan kan het zijn dat onze mail in jouw SPAM box terecht is gekomen. Mocht je hier ook geen bevestiging in kunnen vinden, neem dan contact op met [email protected]

Ik heb mijn garantie certificaat niet ontvangen, hoe kan dit?

Heb je geen garantie certificaat ontvangen? Controleer eerst jouw SPAM, wellicht is de mail hier terecht gekomen. Mocht je hier ook geen certificaat in kunnen vinden, neem dan contact op met [email protected] onder vermelding van jouw ordernummer.

Hoe lang heb ik garantie op een artikel?

Op alle artikelen zijn de CBW-garantievoorwaarden van toepassing. De CBW-garantie biedt zekerheid door de opgestelde regels op het gebied van (aan)betaling, levering, levertijd, vervoer, annulering en garantie. Naast de gebruikelijke 2 jaar CBW-garantie is het mogelijk om de garantie en bescherming uit te breiden met All-in House garantie van 5 tot zelfs 7 jaar.

Kan ik mijn bestelling na het plaatsen nog wijzigen?

Heb je een webshopbestelling geplaatst en wil je deze wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met [email protected] om te vragen naar de mogelijkheden. Wanneer de bestelling al is verzonden, is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling nog te wijzigen. Je kunt jouw bestelling retourneren, voor deze artikelen gelden de CBW-erkende voorwaarden.

Heb je een bestelling geplaatst in de winkel en wil je een wijziging doorgeven? Mail dan naar [email protected] en vraag naar de mogelijkheden. Wanneer het artikel al in productie is, kunnen er helaas geen wijzigingen meer worden doorgegeven.

Ik wil mijn bestelling laten bezorgen, wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wanneer je jouw bestelling laat bezorgen is het mogelijk om vooraf de toegestuurde factuur te betalen. Ook is er de optie om bij levering te betalen met contant of pin. Houd wel rekening met het pinlimiet, wij adviseren om contact op te nemen met jouw bank om het pinlimiet eventueel aan te passen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er op de website?

Via onze webshop is het mogelijk om te betalen met iDeal, Creditcard, Bancontant, Klarna Afterpay of een bankoverboeking.

Ik heb een vraag over een artikel, waar kan ik terecht?

Voor vragen zijn wij telefonisch bereikbaar via 0522-441346 of stuur ons een Whatsapp bericht. Daarnaast zijn wij per mail bereikbaar via [email protected] of vul het contactformulier op onze website in.

Kan ik mijn bezorgafspraak nog wijzigen?

Is er onverwachts iets tussen gekomen? Neem dan contact op via 0522-441346 op om de bezorgmogelijkheden te bespreken.

Heb je een bestelling geplaatst via onze webshop? Vaak kan de bezorgafspraak nog worden gewijzigd bij de pakketdienst. Deze informatie vind je in de e-mail die je hebt ontvangen van de desbetreffende pakketdienst.

Hoe bestel ik iets op jullie website?

Heb je een artikel gevonden die helemaal bij jou past? Dan kun je het artikel in de winkelmand plaatsen, jouw gegevens invoeren en afrekenen. Wil je het artikel graag in een andere uitvoering bestellen? Vraag dan een offerte aan bij het desbetreffende artikel. Vul jouw gegevens in en verstuur de aanvraag, wij zullen dan zo snel mogelijk aan de slag gaan met jouw aanvraag.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Onderaan onze website is het mogelijk om je aan te melden voor onze nieuwsbrief, zo word je wekelijks op de hoogte gehouden van de nieuwste acties, laatste trends en nieuwe collecties.

Kan ik gratis bij jullie parkeren?

Bij onze woonwinkel is het mogelijk om gratis te parkeren, wij beschikken over een grote parkeerplaats voor de deur.

Is jullie winkel rolstoelvriendelijk?

Ja, onze woonwinkel is rolstoelvriendelijk. Zo kun je gebruik maken van een lift, een mindervalide wc en zijn de looppaden breed genoeg voor rolstoelgebruikers.

Ik neem mijn kinderen mee, kunnen die ergens spelen?

Kinderen kunnen zich vermaken in onze speelhoek. Ze kunnen een filmpje kijken of gebruik maken van het speelgoed.

Kan ik bij jullie wat eten en drinken?

Dat kan zeker! Kom langs in ons wooncafé en geniet van een heerlijk kopje koffie, een gebakje of een broodje. Wist je dat bij ons wooncafé het eerste kopje koffie of thee altijd gratis is?

Kan ik na aankoop goederen die op voorraad zijn meteen meekrijgen?

Ja, goederen die we op voorraad hebben kun je meteen afhalen bij het magazijn direct achter onze winkel. Onze magazijnmedewerkers hebben wel even tijd nodig om de spullen te verzamelen, dit duurt maximaal 30 minuten. Geniet in de tussentijd van een gratis kopje koffie of thee in ons wooncafé.

Hoe onderhoud ik mijn leder meubel?

Heb je een nieuw leren meubel aangeschaft? Dan wil je natuurlijk dat de levensduur zo lang mogelijk is. Het onderhouden van een leren meubel is eenvoudig, maar wel erg belangrijk om zo de levensduur te verhogen. Lees hier het onderhoudsadvies voor leden meubelen.

Hoe onderhoud ik mijn houten meubel?

Meubelen van natuurlijke materialen staan erg mooi in een interieur, denk bijvoorbeeld aan een salontafel van hout of een houten dressoir. Deze meubelen vragen om goed onderhoud, maar welke onderhoudsproducten heb je hier precies voor nodig? Hier lees je alles over het onderhouden van houten meubelen.

Hoe onderhoud ik mijn meubel van textiel?

Wanneer je een stoffen meubel aanschaft is het belangrijk om deze vanaf het begin op de juiste manier en met de juiste onderhoudsmiddelen te verzorgen. Zo geniet je extra lang van een mooi meubel die er onderhouden uit ziet. Hier lees je alles over het onderhouden van jouw meubelen van textiel.